הלייקרס מפסידים לפורטלנד בלי ראס ועוד 5 – סיקור משחקי רביעי / עמיחי קטן

באחד מימי רביעי הקצרים ביותר של העונה הסדירה, 6 משחקים היו לנו בסך הכל, כאשר הלייקרס בלי ווסטברוק הפסידו לפורטלנד בקרב צמוד, גולדן סטייט הניפו דגל לבן מוקדם נגד יוטה וסקמרמנטו, קליבלנד, שיגקו וטורונטו השיגו ניצחונות די קלים.

קליבלנד קאבלירס (34- 21) – סאן-אנטוניו ספרס (20- 35) 105- 92:

מארחת האולסטאר אירחה הפעם את האולסטאר הטרי דג'ונטה מארי, יחד עם האולסטאר שלה גארלנד שחז מפציעה ועם לאכרט הרכש החדש. עם זאת, אחרי רבע ראשון צמוד מה שהוביל את הבריחה של הקאבס היה הצד ההגנתי, כאשר הם ספגו 18 נקודות בלבד ברבע השנח. משם, הספרס עוד צמצמו בשלבים שונים של המשחק, אבל לא מעבר, וקליבלנד ממשיכים בשלהם בצמרת המזרח.

גארלנד הוביל את קליבלנד עם 27 נקודות ב-12/15 מהשדה ו-6 אסיסטים, מובלי קלע 18 עם 12 ריבאונדים, אלן קלע 15 עם 14 ריבאונדים, אוקורו קלע 11 ולאברט הוסיף 11 נקודות בבכורה שלו במדי הקאבס.

אצל הספרס, ואסל וג'ונסון (7 ריבאונדים) קלעו 18 כל אחד, וויט קלע 17 והאוסלטאר מארי קלע 16 עם 9 אסיסטים.

שארלוט הורנטס (28- 28) – שיקגו בולס (34- 21) 109- 121:

רבע וחצי צמודים היו לנו, כשטרי רוזיר העלה את הקבוצה הביתית ליתרון 39- 37 כשנותרו 6:50 דקות לחצי הראשון, אך שיקגו הגיבו עם ריצת 13- 0 שהפכה ל-19- 2 בדרך ליתרון משמעותי של האורחים. האולסטאר הטרי לאמלו נתן מחצית שנייה נהדרת באופן אישי, אבל זה הספיק רק כדי לצמצם קצת את ההפרש אחרי שהניצחון של שיקגו הוכרע למעשה.

דרוזן הוביל את שיקגו עם 36 נקודות, לאבין קלע 27 עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ווצ'ביץ' קלע 18 עם 15 קרשים ו-8 אסיסטים וקובי וויט קלע 15 מהספסל.

אצל שארלוט, לאמלו קלע 33 עם 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, ברידג'ס קלע 22 עם 5 ריבאונדים ואסיסטים, אוברה קלע 19 ורוזיר הגיע ל-16 עם 6 אסיסטים ב-6/18 מהשדה.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17- 37) – טורונטו ראפטורס (30- 23) 98- 117:

סיאקם הגיע ל-15 נקודות ב-7/8 מהשדה תוך 9 דקות והוביל את טורונטו לריצה שהביאה להם יתרון 12 בסיום הרבע הראשון. הת'אנדר צמצמו ל-8 במחצית ונשארו בעניינים לאורך המחצית השנייה, אבל לא הצליחו לייצר את הריצה שתמצמם באופן משמעותי, בניגוד למשחק נגד גולדן סטייט שם הם הצליחו לייצר משחק צמוד בדקות האחרונות, והראפטורס כבר עם ניצחון שביעי ברציפות.

סיאקם הוביל את טורונטו עם 27 נקודות, 16 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-13/17 מהשדה, ואן-וליט קלע 21 עם 6 אסיסטים, בארנס קלע 17, טרנט קלע 16 עם 5 חטיפות ואנונובי הוסיף 15 נקודות ו-10 קרשים.

אצל אוקלהומה, מאלדון ופוקושבסקי (4 חטיפות ו-2 חסימות) קלעו 18 כל אחד, דורט קלע 15 ובייזלי, ג'רום וגידי קלעו 13 כל אחד, כאשר האחרון הוסיף למאזנו 9 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים.

פורטלנד טרייל בלייזרס (22- 34) – לוס אנג'לס לייקרס (26- 30) 107- 105:

לפני המשחק הלייקרס הודיעו שראסל ווסטברוק לא משחק בגלל מתיחה קלה, מה שהפך את המשחק הזה למקרה בוחן קלאסי של הדיון הבלתי נגמר אודות ההשפעה של ווסטברוק על הלייקרס. בכל מקרה, רבע ראשון של 6 איבודי כדור ו-2/8 מקו העונשין ודאי לא הועיל לתזה של אלו שהניחו שהלייקרס יהיו טובים בלי ראס, אבל אחרי 18 נקודות ברבע הראשון, הלייקרס קלעו בדיוק כפול ברבע השני, בו הורטון-טאקר להט עם 11 נקודות והלייקרס קלעו 9/13 לשלוש ברבע.

כמעט שכחנו שהייתה יריבה, והבלייזרס בתהליך הפירוק מצאו את עצמם בפיגור 54- 47 במחצית, אבל הכוכב החדש שלהם, אנפרני סיימונס, בא לעבודה ברבע השלישי עם 15 נקודות. בצד השני, דיוויס רשם רבע של 12 נקודות ומונק הוסיף 7, אבל לברון קלע רק 2 ב-1/5 מהשדה ברבע והבלייזרס צמצמו ל-2 בלבד לקראת תריסר הרגעים האחרונים, בעיקרון זה אלא אם תהיה הארכה, אבל מי שנמצא כאן כנראה כבר קרא את התוצאה 2 פסקאות למעלה (לא חובה כמובן. אפשר להישאר במתח), ככה שהוא יודע שאין הארכה.

קלג'ין בלווינס פתח את הרבע האחרון עם 2 שלשות, ומכיוון שכנראה רק מעטים מכירים את השחקן הזה, אני יכול להשאיר אתכם קצת במתח בשאלה איפה הוא משחק. סביר להניח שגם בארקלי היה מפספס בשעשועון "Who he play for", אבל זה נכון גם לגבי הרבה שחקנים שהעכברים כאן באתר מכירים היטב ויודעים לציין איפה הם דורגו בכל מוק דראפט. בכל מקרה, אם כבר הזכרתי את זה אז קצת לשעשוע – "Who he play for" של העונה הנוכחית בסרטון הבא:

ווין אלינגטון הגיב עם 3 הנקודות הראשונות של הלייקרס ברבע (מה שאומר שהבלווינס הזה משחק בפורטלנד), ובהמשך היו אלה ווטפורד ובראון מהספסל של הבלייזרס שהעלו אותם ליתרון שיא של 7. לברון לקח על עצמו את העניינים והוביל ריצה של הלייקרס שהשלימו מהפך, אבל אז סיימונס חזר לעניינים ועם 2 שלשות העלה את פורטלנד ליתרון 5, 1:50 לסיום.

רצף של החטאות ואיבודים הסתיים רק בחצי הדקה האחרונה כשלברון צמצם ל-3 עם ליי-אפ, ווינסלואו החטיא שלשה בסוף שעון, אבל נורקיץ' השתלט על הריבאונד, מה שאילץ את הלייקרס לשלוח את סיימונס לקו. הרכז דייק פעמיים והגיע ל-25 נקודות במחצית השנייה, ולברון אמנם דייק בשלשה, אבל זה כבר היה מאוחר מכדי להשפיע על המשחק, מעבר לתוצאה המדויקת.

סיימונס הוביל את פורטלנד עם 29 נקודות ו-5 אסיסטים, נורקיץ' קלע 19 עם 12 ריבאונדים, וגרג בראון את ווינסלואו קלעו 11 כל אחד, כאשר האחרון הוסיף גם 8 ריבאונדים ו-4 חטיפות.

אצל הלייקרס, שהפעם לא יוכלו להאשים את ווסטברוק, לברון קלע 30 ב-13/22 מהשדה ו-3/7 לשלוש, יחד עם 7 ריבאונדים ואסיסטים ו-3 חטיפות, אבל גם 6 איבודים, דיוויס קלע 17 ב-8/11 מהשדה ו-1/4 מקו העונשין, יחד עם 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חסימות, הורטון-טאקר קלע 14 עם 7 אסיסטים וסטנלי ג'ונסון הוסיף 11 נקודות.

סקרמנטו קינגס (21- 36) – מינסוטה טימברוולבס (29- 26) 132- 119:

הקינגס קיבלו את ג'רמי לאמב, ג'סטין הולידיי ובעיקר את סאבוניס בהופעת בכורה אצלם, וזה התחיל רע מאוד הגנתית, כשמינסוטה קלעו 37 ברבע הראשון. הרבע השני היה הרבע של ההתפוצצות ההתקפית של סקרמנטו שקלעו 42, בעיקר בזכות השילוב הותיק של פוקס (15 ברבע) ובארנס (13 ברבע), ובמחצית הם היו ביתרון 7.

הרבע השלישי שוב היה זה שבו ההתקפה של מינסוטה שלטה, הפעם בזכות ראסל שקלע 15 ברבע, ובסיומו האורחים ממינסוטה הובילו 101- 99. ברבע האחרון, מינסוטה קלעו רק שלשה אחת מ-10 ניסיונות, ואילו הקינגס הלכו אל פוקס וסאבוניס שדאגו לייצר נקודות בצבע ובסופו של דבר זה הפך לניצחון נחמד עבור הקבוצה הביתית שמחפשת לשמור על סיכוי במאבק על הפליי-אין.

האריסון בארנס הוביל את סקרמנטו עם 30 נקודות, פוקס רשם 27 נקודות, 8 קרשים ו-2 בלוקים, סאבוניס קלע 22 בבכורה, והוסיף לזה 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מיטשל קלע 18 עם 7 ריבאונדים ואסיסטים, לאמב קלע 14 בבכורה בסקרמנטו עם 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ומטו הוסיף 13 נקודות.

אצל מינסוטה, ראסל קלע 29 עם 10 אסיסטים, אדוארדס קלע 26, טאונס קלע 21 עם 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ומקדניאלס קלע 13.

יוטה ג'אז (34- 21) – גולדן סטייט ווריורס (41- 14) 115- 87:

גולדן סטייט החליטו מראש שזה המשחק הפחות חשוב להם וקליי קיבל מנוחה, ואכן, למרות שהם פתחו עם ריצת 13- 0 ב-3 הדקות הראשונות, תוך 6 דקות יוטה השלימו מהפך והשתלטו על המשחק. גולדן סטייט צמצמו ל-6 במחצית ופתחו את הרבע השלישי בריצת 8- 0 שהעניקה להם יתרון אחרון, אבל משם יוטה קלעו 60 מול ה-30 של גולדן סטייט.

את יוטה הוביל בוגדנוביץ' עם 23 נקודות, מיטשל קלע 14 עם 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, קונלי וקלארקסון קלעו 13 כל אחד, הצעירים פורסט (5 אסיסטים) את אוזובוקי קלעו 11 כל אחד וחסן וויטסייד קלע 9 עם 17 ריבאונדים ו-7 חסימות, כשבדקות שלו יוטה היו בפלוס 35.

אצל גולדן סטייט, פול קלע 18, סטף קלע 16 עם 7 ריבאונדים, וויגינס קלע 13, קאמינגה קלע 12 וחט"א קלע 11. היחיד בפלוס מינוס חיובי אצל הווריורס היה אוטו פורטר שקלע 8 נקודות וברבע השעה שלו על הפרקט הווריורס היו בפלוס 10, והם כנראה למדו היום שאי אפשר לנצח משחק ב-NBA כשקולעים רק 12/35 ל-2 נקודות.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
116 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
10/02/2022 9:19:45

אין תחתית לבור הצואה שהוא הלייקרס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/02/2022 9:50:08

חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שימשיכו לענג אותנו

Jonathan
10/02/2022 9:36:49

מזכיר לי את ההפסד של הלייקרס לאוקלהומה בתחילת העונה. אפשר לעשות מזה פרנצ'ייז סרטים: "בדרך לטאנקינג עוצרים אצל הלייקרס".
*
קצת מודאג לגבי ראס. מהתחלה אמרתי שהוא לא הבעיה הכי גדולה של הקבוצה ועכשיו נראה שאני אפילו צודק (שעון מקולקל מדייק וזה…). האם עכשיו נצטרך להפסיק לצחוק עליו?

שחר אלוני
10/02/2022 12:53:36
Reply to  Jonathan

הקבוצה בלעדיו צריכה חודש אימונים. הם לא מתואמים ואין הגנה, כמו קדם עונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם לא מתואמים בגלל ראס?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/02/2022 9:49:23

חחחחחח הזקנלחים הצליחו להפסיד לפורטלנד
OMG הם במיץ של הזבל
הבבון שואג כל הדרך לכלום

דה שוט
10/02/2022 10:30:44

חבריקו – תן לי פאס, גם לטמיר – אין ברירה – חייבים לפנות את הצנטרישוט לשחר ולברוך
להפסיד לפורטלנד… חחח… ווי אר אול וויטנס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/02/2022 10:37:53
Reply to  דה שוט

לאלאלא דה שוט
אתה בלי אפטרים עד סוף הפלייאוף,
אנחנו בונים צנטרישוט "דור הבא" כיסא משולש מקדימה וכיסא כפול קומותיים מאחור לכל הנהנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

צודק ברוך חייב להיכנס לשם כבר תקופה ארוכה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/02/2022 11:21:19

ברוך נכנס בריצה,אבל דה שוט בלי אפטרים על אהבתו לקלינגון,זאת מחלת נפש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ערב מושלם לכוחותינו – השכלנו להפסיד לקליבלנד, פורטלנד הפתיעו את הלייקרס, וסקרמנטו מצביעים למעלה, ניצחו ועברו אותנו בטבלה, כך שהבחירה ה-6 בידינו.
.
הלייקרס חייבים לעשות משהו. כל משהו. הם מבזבזים שנות לברון שלא יחזרו לעולם. זוועה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה לברון לא יכול לבד? אפילו עם עוד סופרסטאר? חשבתי הוא קוסם. מה הוא חייב 3 כוכבים? אחכ משווים לי אותו למייקל וקובי חחח הם לא היו חייבים סופרטימס. הם זכו ב6 ו5 טבעות רק עם כוכב אחד לצידם. השיקמה עשה כזה דבר רק פעם 1 ועם בועה אחרת גם זה בספק חחחח
כל יתר הטבעות עם 2 כוכבים לידו ושלא נדבר על הקבוצת חלומות במיאמי בנוסף ל-2 הכוכבים וגם איתם הצלי להפסיד 2 אליפויות בטוחות

thetroll
thetroll
10/02/2022 10:42:47

+23 (המקורי לא החיקוי)

אור
אור
10/02/2022 11:11:04
Reply to  thetroll

נדמה לי שגם המקורי בוויזארדס אחרי שנח כמה זמן שרצה לא בדיוק כיכב בגילו של לברון

עידו גילרי
10/02/2022 11:17:49
Reply to  אור

שנתיים זקן יותר.

אור
אור
10/02/2022 11:53:43

ובקילומטראז' של כדורסל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקילומטראז של כדורסל השיקצה מקבל הארכה במעבדות

עידו גילרי
10/02/2022 12:00:53

הרבה מאחור…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

כי הם דאגו לסגור את הדברים הרבה לפני גיל 37 🙂

אבג
אבג
10/02/2022 11:00:01

לא חושב שיש ויכוח שלברון פחות טוב מלפני חמש שנים.
אז היה הטוב בליגה בפער עצום. היום אחד מעשרה הכי טובים בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

הוא לא היה הכי טוב לפני 5 שנים. אחד בשם סטפן קרי היה הרבה יותר טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

כל הזמן היה את המשפט לברון לבד הופך לקונטנדרית…זה היה במזרח העלוב. במערב הוא לא עשה פלייאוף בלי כוכב לידו!!!!!, אחכ הודח סיב 1 היום הוא בפלי אין וזכה באליפות באיזה בועה אחרי כמה חודשי הפסקה….
במזרח הוא היה 8 שנים רצוף בגמרים חחחחחח שרוב השנים היה בסופר טימס והמזרח היה פח לא נורמלי

אבג
אבג
10/02/2022 12:37:29

למה עלוב.
דטרויט של הוואלסים היו אלופים
בוסטון של פירס גם.
לגבי קבוצות אחרות קשה לדעת כי לברון ניצח פעם אחרי פעם. גם ניצח קבוצות מערביות טובות.
ברור שהקבוצה צריכה להיות מספיק טובה בסנוסף ללברון, לא חושב שמישהו מתווכח אבל תחליף את לברון בסטף סטף לא מושך את הקבוצה השנייה לאותם הישגים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

אלופים וגמורים כבר. לברון במערב היה זוכה בפחות אליפויות והיה עושה 2-3 גמרים אולי. לשחק אז במערב היה ליגה אחרת כל העונה היית צריך להילחם במזרח 10 קבוצות היו בטנקינג מפתיחת העונה ונגדם שיחקת 4 משחקים בשנה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

במזרח יכלת לנוח כל העונה להתאמץ פחות במשחקים, לשמור על עצמך ולא לקרוע את עצמך, מה שמקטין פציעות, עומס עייפות, הפערים בין המזרח למערב אז היו מטורפים על גבול הבדיחה

אבג
אבג
10/02/2022 13:04:59
Reply to  אבג

מצחיק שאתה אומר את זה. הפסיד לפחות אליפות אחת בגלל פציעות.
בוסטון יכלו לקחת עוד אליפות אחת לפחות, ודטרויט היו קונטנדרים לכל דבר ועניין.
איך לדעתך היה המזרח מול המערב כשמייקל שיחק לדוגמא בשלוש האליפויות השניות?

thetroll
thetroll
10/02/2022 13:41:19
Reply to  אבג

למה ללכת רחוק? תוציא עכשיו את סטף מהלוחמים. מה אתה מקבל? רמז: בקושי פליאין. בקושי. גם במערב הקל יחסית של היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

איזה פליי אין? גודלן בלי סטף יורדים ליגה

אבג
אבג
10/02/2022 16:33:15
Reply to  אבג

טרול לא הבנתי אם זה תגובה אלי.
אם הטענה היא שסטף שחקן טוב אין ויכוח. אם הטענה שכרגע הוא טוב מלברון, נראה לי שאתה צודק אבל נחכה לפלייאוף. בפלייאין הקודם זה היה נכון למרות ההפסד.
אם הטענה היא לגבי השיא אז החלפה ביניהם בשנים קודמות היתה משפרת את גולדן ומזיקה לקליבלנד לדעתי

אור
אור
10/02/2022 11:06:05

מה קובי עשה בגיל 37 תזכיר לי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אור

כמיטב יכולתו. ויותר מזה אי אפשר היה לצפות ממנו.

אור
אור
10/02/2022 12:34:27

בוא נשמע מה יש לשמעון להגיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

הוא כבר ענה קובי השיג את מה שהיה עליו להשיג לפני כך שהוא לא היה צריך להתאמץ כמו השיקצה בגיל 37. השיקצה גם חי על תוספות מה שמאריך את הקריירה. לקובי גם לא נתנו קוסט טו קוסטים כל משחק

Jonathan
10/02/2022 10:17:32

אתמול אגב הקשבתי לאנליסטים של הלייקרס. סתם כי אני אוהב לראות את וורת'י מתרגז (אהבתי אותו כשהוא שיחק ויופי של פרסונה אבל הוא עושה את זה מצחיק).
בכל מקרה, הוא כבר הפסיק להתייאש אז זה היה קצת מאכזב אבל הפרשנים הסכימו שם שהלייקרס ויתרו יותר מידי שחקנים שיכלו לשמור אצלם. בטח מול ההתקפות של היום.
אם הלייקרס רוצים לעשות משהו – לטעמי – הם צריכים למצוא כמה אתלטים מהירים בגובה סביב ה-2 מטר שיכולים לעשות חיים קשים להתקפות של היריבות (ולפעמים להטביע קצת, אם הם יודעים לקלוע מהשלוש אז זה בכלל שיחוק).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

על מי הלייקרס ויתרו שיכלו לשמור עבורם?….קצת KCP. קוזה ופופ לא מסוגלים לשמור קונוס ראה את המשחקים שלהם בלייקרס בעבר.
הלייקרס זכו כי היה בועה הם נחו טוב השופטים עזרו להם אתם חיים בלפני שנתיים. השיקצה ודיוויס היו גם צעירים יותר אז. בלי בועה הם היו נחשפים לפציעות ועומס שזה מה שהבועה מנעה מהם. קבוצות ממול הגיעו רדומות לא מאומנות בזמן בועה

Jonathan
10/02/2022 10:34:41

דיברו על גרין וקארוסו אבל גם על קוזמה.
לא צריך מישהו שיהיה שחקן ההגנה של העונה. זה לא צל"ש או טר"ש. אבל הם נשארו בלי כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

קארוסו לא שומר טוב, זה אגדה אורבנית שהומצאה גם על לונזו בעבר וחוץ מזה הוא גם פצוע. במה היה עוזר להם?

yaniv
yaniv
10/02/2022 11:48:57

קארוסו כן שומר טוב,אבל גם אם נלך על התיאוריה שלך שזאת אגדה אורבנית,קארוסולפחות מנסה לשמור מה שרוב אם לא כל הגארדים של הלייקרס לא עושים.
הייתה טעות גדולה לוותר עליו ועוד בשביל כסף.מצד שני אולי ג'ני כמו כולנו ידעה שזה מה שהולך להיות השנה אז היא אמרה שחבל על הכסף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

קארוסו מאד מנסה לשמור זה כן הוא מתאמץ משקיע ושומר בינוני זה אני מסכים. שומר טוב זה מאד רחוק ממנו. אין בליגה הרבה שומרים טובים

דה שוט
10/02/2022 10:35:26

+ 11 בבועה אחרי שבוע וחצי כולם הבינו את הקונספט ורק רצו ללכת הבייתה. רק הלייקרס המשיכו להילחם בשביל המורשת של לברון חחח נשארו אחרונים כדי להרים כיסאות ולכבות את האור

אור
אור
10/02/2022 11:08:53
Reply to  דה שוט

אז תשווה את נתוני ההגנה מלפני הבועה ותגיד לי אם הכל אגדה אורבנית כמו ששמעון טוען

דה שוט
10/02/2022 11:23:18
Reply to  אור

זה היה החצי הראשון והקל של העונה. הבועה באה בדיוק בזמן – במקום פציעות והדרדרות בטבלה – מנוחה והתחדשות. האו קונוויניינט 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

די עם הנתוני ההגנה האלה אור שנינו יודעים שזה חרטא. ראית את קארוסו פעם מצליח לעצור מישהו? הוא שומר בינוני מאד. רחוק שנות אור משומר טוב. אז אני זוכר איך הריצו את לונזו בתור מגן על חחחחחח

אור
אור
10/02/2022 11:59:40

דיברתי על נתוני ההגנה של הקבוצה ומה השתנה בה מאז. יש לך הסבר לזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עברו מאז שנתיים השחקנים יותר עייפים ויותר זקנים והביאו לך גופות כמו בייזמור ואריזה אתה באמת שואל?

חגי "התותח" ניסני
10/02/2022 11:09:33

שמעון הקטע הבא מוקדש לך
https://streamable.com/x2m962

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רמטכל בלי בועה שנה1-אין פלייאוף, שנה 2-הדחה סיב 1 שנה 3-פליי אין

חגי "התותח" ניסני
10/02/2022 12:15:40

איזה אהבל. אה אה אה אה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/02/2022 10:33:20

תודה רבה על הסיקור המשעשע

John
10/02/2022 10:47:25

זה לא יאומן איזה קבוצה שונה קליבלנד עם גארלנד. אפילו אוון מובלי חזר להיראות מצויין הלילה. קליבלנד איתו מסוכנת. אני גם מתחמם לראיון של סקסטון כשיחזור כשחקן שישי א-לה לו ווילאמס שיחד עם לאב מחוררים יריבות.
.
כל קבוצה טובה שמשחקת מול שארלוט יודעת שאפשר לקלוע עליה בקלות. בהגנה השיטה פשוטה. לתת ללמלו להיות סקורר. נכון שהוא במדד חיובי במשחק. אבל הקבוצה הזאת צריכה לנצח עם התקפות מאוזנות מרובות קלעים. ברגע שאחד הכלים מושבת הם מתקשים. שימו לב למאזן שלהם עם ובלי היוורד מאז שנה שעברה. כשלמאלו מרכז וכולם שותפים גם להובלת הכדור הם טסים על המגרש. מה שכן הם חייבים לחשוב הגנה. לא יודע איזה סנטר הגנתי טוב שגם לא מחרב התקפה הם יכולים להשיג. אבל בפלייאוף זה יהפוך לקריטי (אם הם יגיעו… כי הם מפסידים לא מעט בימים אלה).
.
ג"ס צריכה לנסות להביא גבוהים. יש גבול כמה לוני יכול להתאבד. והוא גם פצוע. פורטר הוא ווינג שיכול להחליק ל-4 אבל אי אפשר לתת לו להגן על הטבעת. וגם הוא די פצוע. לתת ללוני לשחק פצוע כדי לא להרוס את רצף הiron man שלו (לא הפסיד אף משחק), זה מהלך יהיר של קר. אותה יהירות שבה הצהיר שהם לא באמת זקוקים לגבוהים. כרגע גרין כמה שבועות מחזרה ולא ברור איזה דריימונד נקבל. ידוע שלוקח לו זמן לחזור לעצמו. וויסמן זו מריחה שלא בראה העולם. הוא במצב בריאותי שלא ממש אפשר לשים עליו תאריך. ואולי יגיע לכושר משחק בסוף העונה הרגילה או שבכלל יחזור עוד שבוע. אין לדעת. כתבתי פה אחרי המשחק נגד מינסוטה שרק במזל הם לא הפסידו בגדול. טאונס טחן אותם ל-25 נקודות במחצית ורק בנס בגלל פציעה של ראסל והחטאות מזעזעות של ביסלי ושות' משלוש זה לא נגמר רע. כל סנטר גדול וחזק עושה אצלם בלגן. וויטסייד נראה כמו אולסטאר הלילה מולם. בנוסף הרעיון של קר להכניס את קומינגה כסנטר היא על גבול הטפשות. הם הורסים את הילד. הוא 2.01 שכל המשחק שלו הוא של סלאשר הנע בין עמדות 3-4. קשה לרדת על קר בעונה בה הוא מוציא זהב ממצב לא פשוט. בהרבה מובנים הוא מאמן העונה. אך חוסר היכולת שלו לחשוב אחרת מהשיטה היחידה אותה הוא משחק תזיק לווריורס קשה כשיגיעו לסדרה מול קבוצה חושבת כמו יוטה או פיניקס. אין שום סיבה להחזיק סוללת גארדים בלתי נגמרת כאשר אין זמן משחק לכולם כאשר אתה מדמם בקו הקדמי. בוב מאיירס צריך להתעורר. מותר לעשות שינויים גם כשהולך טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

צודק בכל מילה אבל כרגע הלוחמים מראים שאנחנו טועים. נראה מה יהיה בפלייאוף אני הולך עם הדעה שלי שהם יקבלו בראש מקבוצה רצינית אפילו הלייקרס ידיחו אותם ממקום 7. דיוויס יעשה בהם שמות. הם יעברו את מיניסוטה וכאלה סיב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  John

למה שאתה מחפש קוראים יאקוב פולטל. דבר איתי גבר, דבר איתי, אין מקום וזמן לטעויות 😀

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק פולטל יכול להועיל להם, מה אתהנ רוצה בתמורה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סטף, קליי ושלוש בחירות סיבוב ראשון, אבל גמיש.

Jonathan
10/02/2022 12:32:04

חחח…. ראיתי את זה אחרי שהגבתי.
אנחנו בדיוק שולחים את את דמיאן לי לפניקס תמורת אייטון, נוסף לך גם אותו לחבילה, כי כאלה אנחנו. חשוב לנו שהלקוחות יהיו מרוצים.

Jonathan
10/02/2022 12:17:50

כמה ג'רט אלן ומובלי כבר התקשו מול פולטל הלילה?
יכולים לתת תמורתו בחירת דראפט סיבוב שני.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

ומה לוני היה עושה מול שני המגדלים האלה? קליבלנד זה האתגר הכי גדול לביגז היום, למזלך אתה לא צריך לפגוש אותם לפחות עד בפיינלז. מול מי שכן תפגוש פולטל בהחלט יכול להועיל.

Jonathan
10/02/2022 13:12:23

לא מועיל מול אף אחד.
גם לוני לא – לפחות לא לבדו.
שומרים על הגבוהים של היום עם חילופים ועם שחקנים אתלטיים עם ידיים ארוכות. סנטרים כמו פולטל היו סופר מועילים לקבוצה כמו הבולס שהיו זורקים אותו על הגב של יואינג או שאק. אבל אנחנו כבר לא ב1993.
חוצמזה – וייסמן הגיע לקונקט של 3 על 3. בהנחה שלא תהיה עוד פעם התדרדרות אז עוד נראה אותו איתנו בקרוב.

John
10/02/2022 14:50:17

מוכר לי הקונטקט 3 על 3… ראיתי את הפוטג' זה נראה בהילוך איתי. מה אני אגיד…קונטקט זה לא. אבל שוב. זה אופי הפציעה, עדיף להיות סופר שמרן. אני לי על הארגון הזה בקטע של שמירה על שחקנים.
לגבי שמירה על גבוהים זה מאוד מסוכן בסדרה. בעונה הרגילה הווריורס מעייפים ומכריחים את הגבוהים להוציא כדור בדאבל טים. בפלייאוף זה פשוט לא יעבוד. הם יצטרכו את לוני + וויסמן במינימום (בייליצה חור הגנתי מפחיד) ואם אחד מהם נפצע נצטרך לראות את דריי בסנטר הרבה יותר מדי.

thetroll
thetroll
10/02/2022 13:59:40
Reply to  John

מצוין ומדויק. למרות שזה ארוך לא מצאתי נקודה אחת שלא מסכים איתך.

thetroll
thetroll
10/02/2022 10:53:27

+23 (המקורי לא החיקוי)

אשך טמיר המקורי
10/02/2022 11:27:57

השיקצה לא יורד להגנה גם במאני טיים
https://www.youtube.com/watch?v=75GgmpM1pLw
follow my lead

עידו גילרי
10/02/2022 11:37:49

מרוב שמחה לאיד התעלמת ממהלך מטומטם ברמות על של עוד אחד מיקירך.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/02/2022 12:26:49

חחחחחחח אשכרה מסתנוור מ הWWE,
איזה ליגה מצחיקה,הכי מצחיק השדר משחק אותה רציני ומלא התלהבות מהבבון,
סטרן מתהפך בקבר וצועק…. תכניסו אותי לצנטרישוט עם דה שוט
וואו כמה שאני מתגעגע לשנות ה-90

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/02/2022 14:57:39

ג'יימס עושה קארים של סוף הקריירה

yaniv
yaniv
10/02/2022 11:28:23

מה שיפה בלייקרס זה החברות בין השחקנים.
לברון ראה שראס לא משחק וישר אמר לחברים אל דאגה האיבודים של ראסל עלי.אני אדאג שכל מה שראסל מאבד במשחק לא נרגיש את החיסרון כי אני יאבד אותם בשבילו.

עידו גילרי
10/02/2022 11:48:47
Reply to  yaniv

מה קרה לך? האיבדים זה רק בגלל ראס – זה בלבל אותם שהמסירות היו מדויקות אז הכדורים ברחו מהידיים.

yaniv
yaniv
10/02/2022 11:51:19

זאת גם אופציה למרות שאני מעדיף את התיאוריה שלי שלפחות מראה שהם מגובשים בלייקרס למרות המצב הגרוע.

עידו גילרי
10/02/2022 11:52:31
Reply to  yaniv

בסדר זה לא סותר. הם פחדו לאכזב אותו. זה גיבוש אמיתי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/02/2022 12:29:04

טנש מצטרפים ל-ללל או שאתם על הגדר?

עידו גילרי
10/02/2022 12:39:10

🥱🥱

Jonathan
10/02/2022 12:33:51

אני בכלל מחפש סרטון הדרכה של אדובי עכשיו ויוטיוב מסיח את דעתי.
פורטלנד חוטפים ללברון:
https://www.youtube.com/watch?v=uBEHU-T4nRc

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חח קצת השומר לידו שולח ידיים חוטפים כמה מפתיע…היה צריך לחכות על קו העונשים ולתת מטר לראות מה לברון יחליט לעשות 🙂

עידו גילרי
10/02/2022 12:49:30
Reply to  Jonathan

DSJ כזה ליצן על כל פעולה טובה שלו הוא מגיב בשטות נוראית – כמו במהלך שהאשך שם למעלה.

Jonathan
10/02/2022 13:13:49

כן. פורטלנד עשו פדיחות במתפרצות שבאו להם מרוב החטיפות האלו. אבל לא מתאים ללברון להיות כזה לא ערני לדברים האלה. זה שבכלל מדברים על "רוב החטיפות" זו בעיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

לא מתאים ללברון להיות כזה לא ערני לדברים האלה.-חשבתי יש לו עיניים בגב.
בטח לא מתאים לו מתי פעם אחרונה שומר נצמד אליו ולא חיכה לו על השלשה או העונשין?
לחץ קבוע כל שמחק היה הורג אותו תבין הוא כבר זקן זה יתיש אותו, יתסכל אותו אבל כל הליגה מחכה לו על קו ה-3 או העונשין ומחכה לראות מה הוא יעשה, גם כריס פול אצלו זה יותר מצחיק אפילו מלברון הוא שעה מפטפט עם הכדור ומכווין תנועה והשומר עומד עם ידיים על המותניים ורגליים ישרות על קו 3 חחחחחחחחחח

תנסה לשמור ככה על שחקן בקטסל תראה מה המאמן יעשה לך

Amitlahev
10/02/2022 12:39:57

תודה רבה. אחלה סיקור.
זה באמת עושה לי טוב לראות פרויקטי עגלקטיקוס חורקים ומתפרקים.
האמת – כבר נמאס מזה.
יאללה שפיניקס יקחו השנה ואם לא אז מיאמי. למען השפיות של כולם.

שחר אלוני
10/02/2022 12:59:45

יפה, אז נגיד שמעכשיו ראסל לא משחק(לא שזה יקרה אבל נגיד), אז צריך לגבש סגל, ללכד אותו למצוא שיטה לקבוצה החדשה בהתקפה ובעיקר בהגנה, להרים את המוטיבציה שנמצאת בקאנטים. ואולי גם להביא שחקן מתאים לקבוצה במקומו.
כל זה יקח לפחות חודש, ובינתיים הקבוצה החדשה נמצאת בקדם עונה…..סבבה, אפשר להתייחס לזה כהכנה לעונה הבאה, לפחות שיפיקו לקחים.
הם כרגע מתחילים מהשלב של הקיץ רק עם פחות מוטיבציה

עידו גילרי
10/02/2022 13:31:11

שחקן אחד לא משנה גיבוש של סגל או שיטת משחק ובטח שלא אחראי לרמת המוטיבציה של השאר. הם משחקים כבר כמה חודשים יחד זה ממש לא קדם עונה. גג צריך לעשות קצת התאמות.
איזה שינויים הם צריכים לעשות? מה לדעתך ישתנה עכשיו בשיטת המשחק בהגנה או בהתקפה אם זה יקרה?

שחר אלוני
10/02/2022 13:52:23

שחקן מרכזי שיוצא מהרוטציה משנה את ההרכבים. צריך לגבש שיטות עם ההרכבים כרגע. גם דייוויס רק חזר.
צריך בעיקר שווגל יגבש את ההגנה בדומה לשנים קודמות. או לפחות בשיפור ניכר למה שהעה עד עכשיו.
המוטיבציה הנמוכה נגזרת מאיך שהעונה הלכה בינתיים.
כל זה די היפותטי כי ראס בעיקרון חוזר תוך כמה משחקים והכל יראה דומה למה שהיה עד עכשיו

עידו גילרי
10/02/2022 13:59:03

מה הכוונה ביגבש את ההגנה? מה צריך לשנות? הרכבים בלעדיו משחקים גם מספיק במהלך העונה. דיוויס חזר כבר לפני 8 משחקים וזה לא כאילו הוא שחקן חדש בקבוצה.
מאיפה אתה מסיק מה רמת המוטיבציה של השחקנים?

שחר אלוני
10/02/2022 14:32:30

ההגנה חלשה והיתה מצוינת כמה עונות אז צריך לגבש אותה. שמע, ראסל תכף חוזר אז זה דיון לאוקטובר.
מוטיבציה- קונטנדרית שמצליחה ברמה של קבוצה מתחת לממוצע זה לא תורם למוראל, גם רואים את זה .
נראה מה קורה עם ראס בהמשך

עידו גילרי
10/02/2022 14:35:15

מה זה צריך לגבש אותה? ההגנה הזו כבר מגובשת – יש שיטה הם פשוט לא טובים בה כל כך.
כשאתה אומר לגבש תסביר למה אתה מתכוון.

שחר אלוני
10/02/2022 14:51:13

לעשות שתהיה הגנה.
בסדר, נעצור פה, אני חייב לזוז והשאלות החוזרות זה קצת מציק אני חייב לומר.
נראה מה יהיה עם ראס בהמשך

עידו גילרי
10/02/2022 14:53:03

זה קצת מציק שאתה מתחמק מלתת תשובה. הגנה לא נוצרת מהאויר. ווסטברוק רק שחקן אחד בקבוצה. מה הם צריכים לשנות בהנחה שהוא לא משחק כדי שתהיה הגנה טובה?

עידו גילרי
10/02/2022 15:20:35

זה לא בדיוק שינוי באיך שמשחקים הגנה.

שחר אלוני
10/02/2022 15:50:42

תתלבש על מישהו אחר גילרי, מיציתי את השאלות-תשובות

שחר אלוני
10/02/2022 15:51:14

עמיחי, כן, למשל ככה

עידו גילרי
10/02/2022 15:53:28

שחר, אתה לא רוצה לקיים דיון – תגיד: אני לא רוצה לקיים דיון איתך, אבל אל תגיב לתגובה שלי ואחר כך תתבכיין

עידו גילרי
10/02/2022 15:56:45

ולשים גארד הגנתי במקומו לא ממש פותר את הבעיה כשהריטינג ההגנתי עם לברון השנה עומד על 112.

שחר אלוני
10/02/2022 16:28:42

גילרי, אם אתה לא רוצה דיון אז למה אתה מציק שוב ושוב בשאלות ותשובות? סתרת את עצמך

עידו גילרי
10/02/2022 16:33:22

🤦🏼‍♂️ אני כן רוצה דיון.
אמרתי שאם אתה לא רוצה.

gonzi
gonzi
10/02/2022 13:00:42

עכשיו הלייקרס הפסידו בלי ראס…
מה התירוץ עכשיו?

thetroll
thetroll
10/02/2022 14:02:06
Reply to  gonzi

שהפסידו רק בשתי נקודות. התקדמות יחסית.

אור
אור
10/02/2022 14:07:26

אז מה זה אומר שהוא בסדר? יש הרבה דברים שלא עובדים בקבוצה
.
הנה המשחק האחרון שהלייקרס היו עם ראס ודייויס ובלי לברון
https://www.espn.com/nba/game/_/gameId/401360552

אור
אור
10/02/2022 14:08:30
Reply to  אור

התגובה לכל הקופצים ששופטים לפי משחק אחד שראס בחוץ וטוענים משהו כמו "צריך טרייד על לברון רק תנו לראס ודייויס לרוץ ביחד"

עידו גילרי
10/02/2022 14:11:41
Reply to  אור

כלומר דה-שוט?

אור
אור
10/02/2022 14:23:57

יש גם את shadow ועוד

עידו גילרי
10/02/2022 14:27:07
Reply to  אור

תפתח להם קבוצת תמיכה עם נפגעי "ראס הרס לנו את הלייקראס"

אור
אור
10/02/2022 14:28:24

מבלי להיות קיצוני לקבוצה הזו או השנייה, הפואנטה היא שזה לא חוכמה לקפוץ מאושר אחרי משחק מסוים ולצעוק "אמרתי לכם!!!"

עידו גילרי
10/02/2022 14:29:48

ברור…
הנה סבוניס העלה את הקינגס על דרך חדשה.

אור
אור
10/02/2022 14:36:33

חחחחח

Guy d
Guy d
10/02/2022 14:52:29
Reply to  אור

הלייקרס שיחקו היום בק טו בק?

yaniv
yaniv
10/02/2022 14:57:26
Reply to  Guy d

כן

דה שוט
10/02/2022 18:04:25
Reply to  אור

אור צודק במאה אחוז זה לא רציני לקפוץ אחרי משחק אחד – אז מה? תן להנות
בלי קשר טרייד בתחילת העונה על לברון היה עושה מהלייקרס אלופה. איידי עושה לו בכוונה, עלה במשקל ולא פוגע. הוא גם יכול לחזור לעצמו ואז יהיה מפלצת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אתה משווה את פילי לפורטלנד ג'?

אור
אור
10/02/2022 14:24:38

ואתה משווה לפי משחק אחד? ראס נוראי כל העונה זה בכלל לא נתון לויכוח גם אם מפסידים בלעדיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

לא השוויתי כלום רק מצחיק שמאשימים את ראס בהכל חח

Guy d
Guy d
10/02/2022 14:49:52

נו, זה מצחיק את תהנה מזה.

אור
אור
10/02/2022 15:40:24

עם זה אני מסכים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/02/2022 14:43:09

מי ידע שלדרו קרי יש כל כך הרבה שיער

John
10/02/2022 14:54:30

תיאורטית: רונדו, סקסטון, קריס לאברט, לאמר סטיבנס וקווין לאב – כמה משחקים ההרכב הזה מנצח… הספסל של הקאבס קטלני

ירון, החלום
ירון, החלום
27/02/2022 3:58:06

בס"ד
תודה רבה